Selasa, 26 Mac 2013

SIAPA KITA ???


Ketika DAP berselera besar dan bercita-cita hendak kuasai dan memenangi semua kawasan majoriti cina di seluruh Negara dan merampasnya dari tangan parti orang Cina seperti MCA dan Gerakan dan dari Wakil Cina PKR seperti yang diperkatakan oleh Datuk Sahrir Samad dengan merujuk modus operandi DAP di Pulau Pinang dan Johor. 

Namun ada pula orang Melayu yang tidak faham-faham apa yang sedang dirancang dan dilakukan oleh DAP itu, mereka-mereka ini sedang giat dan sangat ghairah pula untuk kalahkan calon UMNO di semua Kawasan Melayu di seluruh negara dan mereka ini kemudiannya menyokong pula DAP untuk dijadikan imam politik kepada makmum-makmum mereka dalam pakatan yang hakikatnya bukan pakatan yang rela untuk dipakat oleh majoriti Rakyat. 


Cuba kita fikir-fikirkan sekejap sebelum akal kita hilang dalam khayalan mimpi-mimpi politik yang dibuai-buai oleh 'musuh-musuh politik' orang Melayu yang sedang menyeludup dan menyusup di dalam selimut orang Melayu. Berhati-hatilah kita semua demi untuk masa depan anak cucu kita. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan